środa, 6 listopada 2019

Skalne Miasto Adrspach w Czechach. Fotoksiążka Colorland jako pamiątka z podróży + KOD RABATOWY dla Czytelników !

Skalne Miasto Adrspach w Czechach to jedna z największych turystycznych atrakcji Sudetów, w dodatku znajdująca się tuż przy polsko-czeskiej granicy. Na Dolnym Śląsku mamy wprawdzie swoje Błędne Skały, będące poniekąd jego rodzimym odpowiednikiem - ale jednak u naszych sąsiadów natura zadziałała ze zdecydowanie większym rozmachem ;) Trasa spacerowa wśród 100-metrowych formacji skalnych wywarła na nas tak olbrzymie wrażenie, że postanowiliśmy uwiecznić naszą wycieczkę w formie odrębnej fotoksiążki Colorland, poświęconej w całości temu konkretnemu miejscu.

***

Jeśli lubisz wszelkie fotograficzne pamiątki - również projektuj fotoksiążki online
i przeczytaj artykuł do końca, ponieważ czeka tam na Ciebie specjalny KOD RABATOWY ! :)

Adrspach, aktywnie z dzieckiem, aktywny wypoczynek, Colorland, Czechy, fotoksiążka, kalendarz, pamiątki z podróży, podróże małe i duże, podróże z dzieckiem, Skalne Miasto, szmaragdowe jeziorko, fotoksiążka na prezent, personalizowane prezenty na święta

Wędrówkę po Skalnym Mieście rozpoczęliśmy przy tamtejszym szmaragdowym jeziorku: krystalicznie czystym i odbijającym w sobie niczym lustro malowniczy, jesienny krajobraz. To wręcz idealna lokalizacja do wszelkich plenerowych sesji zdjęciowych - zwłaszcza o tej porze roku, kiedy wszystko wokół mieni się kolorami i skrzy w promieniach jesiennego słońca. Dodatkowo - w obliczu zbliżającego się grudnia - jak zwykle rozpoczęliśmy już przygotowywanie naszych tradycyjnych personalizowanych prezentów na święta, wśród których prym wiedzie właśnie fotoksiążka dla dziadków i fotokalendarze, wypełnione po brzegi pamiątkowymi kadrami z podróży :)

Po okrążeniu jeziora skierowaliśmy się w stronę właściwego rezerwatu i skalnego labiryntu - pełnego ogromnych pionowych głazów o fantazyjnych kształtach, kamiennych przesmyków oraz zapierających dech w piersiach punktów widokowych. Na pokonanie całej trasy wiodącej przez Skalne Miasto warto zarezerwować sobie około 3 godzin, lecz wbrew pozorom jest ona dość bezpieczna, komfortowa i nie powinna sprawić wielkich problemów żadnemu zaprawionemu w maszerowaniu kilkulatkowi :) Odcinki najbardziej strome, ryzykowne i newralgiczne wyposażono w schodki, metalowe barierki i łańcuchy - choć bywa tam dość ślisko i niejednokrotnie trzeba przeciskać się przez ciemne, wąskie szczeliny.

Nie będę opisywała Wam tutaj po kolei i ze szczegółami wszystkich stacji, na które warto zwrócić uwagę w Skalnym Mieście. Wspomnę tylko krótko, że do najpopularniejszych i najbardziej charakterystycznych z nich należą: Gotycka Brama, Fotel Babci, Rynek Słoni, Mały i Wielki Wodospad, a także "przytulone do siebie" głazy, określane mianem Kochanków. Dodatkową atrakcję stanowi również możliwość odbycia rejsu łodzią, a właściwie tratwą prowadzoną przez doświadczonych flisaków - jednak akurat my nie skorzystaliśmy z tej opcji ze względu na dość niską temperaturę (którą Bąbel tak czy siak przypłacił potem przeziębieniem).

Fotoksiążka na prezent  i jako pamiątka z podróży -
dlaczego właśnie Colorland ?

• Całe mnóstwo gotowych szablonów, wśród których na pewno znajdzie się jakiś pasujący do charakteru naszej wycieczki, tematyki i kolorystyki zdjęć.
  • Możliwość dowolnej personalizacji - wzbogacenia poszczególnych stron o własne opisy, notatki czy też istotne dla nas cytaty. Dzięki temu fotoksiążka może stać się źródłem inspiracji i motywacji do dalszych wojaży, pokonywania własnych barier i granic (nie tylko w sensie geograficznym).
  • Wszystkie najpiękniejsze zdjęcia w jednym miejscu - bez konieczności ich wywoływania w stacjonarnym zakładzie fotograficznym i bez obawy, że niektóre z nich ulegną zniszczeniu albo przepadną gdzieś w domowym rozgardiaszu.
  • Fotoksiążka online to dziecinnie prosty w obsłudze kreator, dzięki któremu stworzenie kompletnej pamiątki ze Skalnego Miasta trwało nie dłużej, niż jakieś 15-20 minut.
  • Cenne wspomnienia na lata, do których zawsze wraca się potem z wielkim sentymentem! My przeznaczyliśmy naszą  fotoksiążkę na prezent dla Bąbla - żeby pamiętał,  jakie wspaniałe miejsca wspólnie odwiedzaliśmy i żeby w przyszłości nadal pielęgnował w sobie miłość do gór, przyrody oraz podróży.

Jeżeli podobnie jak my lubicie uwieczniać piękne chwile na zdjęciach i
również zastanawiacie się nad stworzeniem własnej fotoksiążki -
mam dla Was specjalny kod rabatowy do wykorzystania na stronie Colorland :)

KLNDBOOK

- który obniża cenę fotoksiążki A4 pion / 40 stron do 30 złotych za sztukę.
 Jest to kod wielokrotnego użytku, ważny do dnia 31 grudnia 2019 r.

Zachęcam do jego użycia i sprawienia sobie lub komuś bliskiemu
niepowtarzalnego, personalizowanego prezentu :)

29 komentarzy:

1. Fajne są te szablony, dzięki nim nie są to tylko zdjęcia na białych, kredowych kartkach :)

OdpowiedzUsuń
  2. Fotoksiążki to świetny pomysł na zachowanie wspomnień. Sama uwielbiam robić albumy, a następny będzie właśnie w fotoksiążki. Największy problem jest zawsze w wyborze zdjęć. Zdjęć jest zawsze dużo, a liczba miejsc ograniczona.

3. Ze Skalnego Miasta też mamy mnóstwo zdjęć. Zrobienie z nich foto książki jest świetnym pomysłem!

4. też ostatnio zrobiłam kalendarze, a te książeczki są prześliczne, jestem zachwycona!

OdpowiedzUsuń
  5. Świetny pomysł na fotoksiążkę z wycieczki.
    Muszę nad tym pomysłem się zastanowić :-)

6. Co prawda z tej strony nigdy nie korzystałam, ale sprawdzę bo uwielbiam fotoksiążki i inne gadżety ;)

OdpowiedzUsuń
  7. Fotoksiążki to super pamiątka, można wywołać je z każdej wycieczki, każdego ciekawego wydarzenia i mieć pamiątkę na całe życie :)

8. Karola pięknie tam!!!! Aż mi się zatęskniło za jakimś rodzinnym wyjazdem... Póki co mogę pomarzyć! ;p Inne obowiązki ważniejsze na tę chwilę. Fotoksiążki to wspaniałe pamiątki, sama przekonałam się do nich dopiero jakiś rok temu...

9. super pamiątka!
    gdy ma się jedno dziecko... ale gdy ma się trójkę? które w przyszłości dostanie?

Odpowiedzi
    1. A może nie wszystkie będą chciały?
      A zapytaj :-)

Usuń
    2. Sawka, polecam skorzystać z kodu rabatowego - wtedy nawet trzy fotoksiążki nie będą wielkim wydatkiem i każde dziecko dostanie swoją własną ;)

10. Przepiękne to jest. Gratuluję wycieczki. Super pamiątka.

OdpowiedzUsuń
  11. Uwielbiam fotoksiażki - Twoja wersja jest prześliczna! I jeszcze te zdjęcia! Rewelacja!

12. Świetna pamiątka :) ja też mam w planach odwiedzić skalne miasto :)

13. Przepiękne widoki, a takie fotoksiazki to świetna pamiątka na całe życie.

OdpowiedzUsuń
  14. Z jednej strony jest to fajna propozycja, z drugiej jednak uwielbiam moje pudła z leżącymi luzem fotografiami. :D

15. Ja się od miesiąca zabieram za stworzenie fotoksiążki i jakoś ciągle brakuje mi czasu :/

16. Taka foto książka to niesamowita pamiątka, warto ją zrobić i potem wspominać po kilku latach pewne wydarzenia.

17. Byłam w tym miejscu. Piękne i warte odwiedzenia! Byłam zachwycona

18. cudowna jest ta fotoksiążka. Piękne zdjęcia. Ja sama planuję wywołać trochę zdjęć, może pomyśle też o takiej formie. :)

19. Przepiękna foto pamiątka. Ja zamierzam zrobić teraz coś dla nas.

OdpowiedzUsuń
  20. Ja mam tylko jedną fotoksiążkę - ze ślubu i wesela. Ale to naprawdę świetny pomysł na uwiecznienie wspomnień :)

21. Świetna pamiątka. Taka fotoksiazka to ekstra sprawa.

22. Byłem w tym zakątku, świetne miejsce dla fotografów. ;)

OdpowiedzUsuń
  23. Bardzo się cieszę, że mogę podzielić się z nami swoimi doświadczeniami. Nazywam się Brenda i byłem szczęśliwy. Dopóki mój mąż nie powiedział, że go zdradzam, oboje staliśmy się dokuczliwymi parami, nie mógł w to uwierzyć, ani nie zaufał moim słowom, więc złożyliśmy wniosek o rozwód, później zostaliśmy rozdzieleni i ślubowaliśmy, że nigdy się nie pogodzimy. Długo próbowałem iść dalej, ale nie mogłem pozostać bez niego, więc zacząłem poszukiwania powrotu męża, a potem skierowano mnie do Dr.IZOYA. Świetny człowiek, którego spotkałem, rzucił zaklęcie miłosne i zmusił mojego męża do powrotu w ciągu 24 godzin. dzięki temu jestem tutaj, aby udostępnić kontakt dr IZOYA, skontaktować się z nim poprzez drizayaomosolution@gmail.com. Jest naprawdę potężny i specjalizuje się w następujących sprawach ...
    (1) Kochaj zaklęcia wszelkiego rodzaju. (2) Przestań rozwodzić się. (3) Zakończ jałowość. (4) Potrzebujesz pomocy duchowej.

24. Pamiętam, że gdzieś już widziałam te Pani zdjęcia i fotoksiążkę - na fb lub insta. Zdjęcia naprawdę urzekają i planuję wycieczkę do Skalnego Miasta :)

OdpowiedzUsuń
  25. Byłem tam ponad 15 lat temu, wspomnienia nadal są ze mną ;)

26. Nie ma czego krytykować wszystko zapowiada dud dobrze

Wszelkie opinie, sugestie, nieskrępowana wymiana zdań, a nawet konstruktywna krytyka - mile widziane :)